niedziela, 5 października 2014

bo diabeł tkwi w szczególe...

jest wiele sklepów internetowych z podobnym asortymentem , markami , wiele z nich ma nawet większy ale to co sprawia , że do jednych się przywiązuję a od innych odchodzę ma swoje źródło w czym innym i dla każdego ma większe , mniejsze lub żadne znaczenie. Dla mnie znaczącą kwestią jest estetyka , wyrażana w najbardziej bezpośredni sposób , czyli to co widzę po dostarczeniu przesyłki , to , że ktoś po drugiej stronie włożył wysiłek w to żeby było mi miło podczas rozpakowywania , to , że komuś na tym zależy i , że w ten sposób pragnie mi podziękować za zakupy. Taki szczegół , ale jakże wymowny.
  Jest kilka sklepów , które między innymi za to lubię i napewno pojawi się jeszcze jakaś recenzja ale dziś chcę skupić się na jednym - From Nord. Powstali z pasji do pięknych przedmiotów , z chęci dzielenia się nią i zarażania do otaczania się wyjątkowymi przedmiotami. To co mnie bardzo ujęło to potrzeba kontaktu z klientem , ciekawość czy jest zadowolony , jak zamówione przedmioty wyglądają w ich wnętrzach i zaangażowanie , które widać na każdym etapie realizacji zamówienia. Polecam Wam ten sklep z czystym sumieniem.
  Ostatnie moje zakupy we FromNord kolejny raz przyniosły radość , obiecałam , że będę się chwalić , więc to czynię. Napiszcie o swoich ulubionych sklepach , gdzie czujecie się dopieszczeni jako klient i gdzie chętnie wracacie. Ściskam . Kama




aż żal rozpakowywać...



taśmy washi wykorzystam napewno do dekoracji paczek z prezentami oraz do ozdobienia świeczuszek tea - ligh. FromNord wpadli na świetny pomysł rozdzielenia kompletu i sprzedawaniu taśm na sztuki , dla mnie bomba bo zamiast trzech za sumę około pięćdziesięiu złotych ( tak jest w innych sklepach ) wybieram sobie jedną lub dwie po kilkanaście złotych za szt.
   Gwiazdeczki - blaszane zawieszki można przewiązać sznureczkiem i zawiesić na choince bądź ozdobić nimi prezent , fajnie też mogą wyglądać razem ze sznurkiem przewiązane na serwetce obok świątecznego nakrycia , a wszystko tylko za 5,50 zł za 5 szt.



zapałki Green Gate są piękne nie tylko na zewnątrz , w środku zawsze znajdą się kontrastowe główki. Tak '' ubrane '' pudełeczko będzie ozdobą świątecznego stołu obok świec



notes - jest śliczny , prosty , elegancki , przepasany szarą gumką zapobiegającą otwieraniu . Już go używam i za każdym razem kiedy po niego sięgam czuję jak unoszą mi się kąciki ust :-)

druciany koszyk , to ręczna robota , doskonały w swojej niedoskonałości :-)


drewniane , duże szpule będą idealne do błękitnego sznurka , zachęcam was żeby go kupić , bo jest go bardzo dużo , owinęłam dwie szpule i jeszcze na kolejne dwie zostało , jest  podwójny ( dwa sznurki  biegną równolegle ) jest mocno skręcony i w pięknie pastelowym błękicie


numerki ceramiczne kupiłam z myślą o świecach adwentowych ale można je wykorzystać praktycznie wszędzie , nawet przykręcić do mebla :-)



 płyn do naczyń Green Gate znam już od dawna i używam z przyjemnością , jest delikatny dla rąk ale z myciem naczyń też pięknie sobie radzi , pachnie delikatnie cytrusowo , bez parabenów i ftalanów , biodegradalny. Kiedy się skończy można na nowo uzupełnić i cieszyc się pięknym opakowaniem dłużej.
  Ceramiczna tacka i łyżeczka w grochy w kolorze nieba , piękny dodatek do kubeczka na Latte lub jako ozdoba cukierniczki. Na tacce można umieścić świece albo użyć jej jako naczynie do serwowania , ile pomysłów tyle zastosowań


 etui na paszport - takie jest jego oficjalne przeznaczenie , dla mnie będzie etui na karty płatnicze i dokumenty , na paszport też kiedyś wykorzystam . Jest pokryte laminatem , dzięki czemu łatwo usunąć zabrudzenia .



 to tyle , uff ciekawe ile osób przebrnęło do końca tego posta :-)

14 komentarzy:

  1. Ja, ja, ja przebrnęłam. Bez najmniejszego problemu. Mogło tego być ze trzy raz więcej.Przepiękne!! Niebieski sznurek - cudo!! Z przyjemnością się czyta i ogląda. Ja tak mam, kiedy zamawiam coś u Ewy z Minty House. Rewelacyjna obsługa, pięknie pakowane przesyłki. I zawsze jakiś drobiazg - a to koniczynka, a to kokardka. Polecam!
    Pozdrawiam i czekam na następne przechwałki :) Są superowe :)

    Mahda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miło wspominam zakupy w Minty House :-)

      Usuń
  2. no cóż mogę powiedzieć, gdy tyle przemiłych słów przeczytałam pod naszym adresem... DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJEMY I BARDZO DZIĘKUJEMY ♥♥♥
    ps. ale te wszystkie rzeczy są piękne (pomyśleli nieskromnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne , dlatego tak trudno o zdrowo-rozsądkowe myślenie kiedy się je widzi, bo w sumie to tylko przedmioty....ale jakże cudnej urody

      Usuń
  3. Ach jakie cudności!!! :) Nic dziwnego bo robią wszystko z niesamowita pasją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z pasji zawsze wychodzi coś pięknego :-) dziękuję Aniu za wizytę :-)

      Usuń
  4. ja mam straszną ochotę na zakupy i albo umrę sama od ich braku
    lub mąż mnie unicestwi gdy je zrobię hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinka ja Cię obronię ( mam nadzieję , że nie jest dobrze zbudowany ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zrobiłaś zakupy i odkryłaś super sklepik . Dzięki za namiary . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) i proszę bardzo. Pozdrowienia Alicjo :-)

      Usuń
  7. Widać że założyciele sklepu dopracowują każdy szczegół i na prawdę im zależy na zadowoleniu klientów. Mi też byłoby żal rozpakowywać taką przesyłkę. Niestety jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale za chwilkę przejrzę ich asortyment.
    Zakupy które zrobiłaś są cudowne! Gwiazdeczki i szpulki, zapałki i mydło a do tego jeszcze ten śliczny notes. Rany! Za chwilę oszaleję! :) Lecę oglądać ich asortyment.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żal, ale chęć zobaczenia tego co jest w środku jest większa :-) to nie mydło a płyn do mycia naczyń :-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczności! Na koszyczki się pewnie kiedyś skuszę, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś druciaki kojarzyły mi się z industrialnym chłodem , ale teraz wiem jak bardzo się myliłam. Napewno będzie ich przybywać . Buziaki

      Usuń