niedziela, 19 października 2014

and the Winner is ...

  kochane moje dziewczyny , dziękuję za tak wspaniały odzew , za Wasz udział . Gdybym była w stanie obdarować każdą z Was to napewno bym to zrobiła , dlatego po wylosowaniu szczęściary z jednej strony bardzo się cieszyłam a z drugiej trochę żal , że to tylko jedna osoba...
   Napewno przed świętami przygotuję dla Was jeszcze coś wyjątkowego :-)

 Ściskam Was mocno
                                                      
                                                                                                     Kama







                              Latte House - GRATULACJE  i poproszę o kontakt : d-ugu@wp.pl


18 komentarzy:

  1. Gratuluję i liczę na następny raz :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra, ale mi sprawiłaś wielką radość!! Dziękuję!!
    I ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdrówko :-) cieszę się , że jest radość - na to liczyłam :-)

      Usuń
  3. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Ciebie na niego zapraszam kochana :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. żałuję , że Ciebie nie było Kamilko

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę :)))
    i gratuluję naszej Zwyciężczyni :))))
    szczególnie, że ją znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bedzie sie mozna wprosic. na herbatke z zaparzacza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja już zapraszam na herbatkę Dziewczyny!! I dziękuję za gratulacje:-)

    OdpowiedzUsuń