wtorek, 9 września 2014

Ludzie listy piszą...

ale czy aby napewno? coraz częściej odchodzimy od papierowych kartek na rzecz tych wirtualnych, nie mówię, że to źle - to jest wpisane w rozwój, w pośpiech codzienności i to jest naturalne - jednak wspominam czasy dzieciństwa ( o zgrozo coraz bardziej odległe ) i rozczulam się nad pięknymi kartkami z Unicef które przysyłała moja kochana Ciocia, nad myślą, którą człowiek przelał na papier wprost z serca i która wprost do drugiego serca wpadała....wspominam pięknie dekorowane papeterie, idealnie dobrane znaczki pocztowe i to śmieszne gilgotanie w brzuchu przy rozdzieraniu koperty...
Wiecie co jeszcze jest wyjątkowego? że wypisywanie kartek czy listów dzieje się nieśpiesznie, że jest to moment w którym niedość, że na moment zwalniamy tempo dnia, to mamy możliwość wsłuchać się w siebie, swoje myśli a nawet zatęsknić za kimś kogo nie widujemy codziennie.
Moja teściowa to wyjątkowa kobieta - pełna niedosytu zycia ,z którego czerpie garściami i ta umiejętność jest najwspanialsza i za to ją bardzo podziwiam. Z kazdej swojej podróży wysyła kartki do swojej wnuczki - mojej córeczki, składamy je do drewnianego pudełka z nadzieją,że za kilkanaście,kilkadziesiąt lat wyjmie je z niego i przeczyta babcine podrowienia z niemalże każdego zakątka świata.....nawet nie wiecie jak bardzo żal, że ja nie mam podobnej pamiątki po moich dziadkach...
Zbliżają się cudownie urokliwe i bogate w magię święta, powoli kompletuję wszystko co będzie mi potrzebne do wysłania życzeń swoim bliskim i znajomym ( na zdjęciach w roli głównej głęboko czerwone etui wraz z groszkową zawartościa marki Green Gate ) Was również do tego zachęcam a może nie muszę?












 

8 komentarzy:

  1. kamila poszłaś po bandzie w moim ulubionym temacie:-))))
    te cudo świąteczne to temperówka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochanie, to pudeleczko z naklejkami swiatecznymi kupione w Marks&Spencer.Buziaki :-)

      Usuń
  2. ja także bardzo cenię sobie korespondencję tradycyjną, bo nic tak nie sprawia przyjemności, jak otrzymanie pocztówki z wakacji od przyjaciół, kartki z życzeniami urodzinowymi, czy kartki świątecznej, na którą później można sobie patrzeć, gdy stoi postawiona na półce przez całe Święta i jeszcze dłużej :)))
    Sama wysyłam kartki, no listów już nie piszę, pozostały maile, ale kartki zawsze! choć wysyłam dużo, to niestety mało dostaję :( ludziom się nie chce kupić kartki, iść na pocztę... smutne, że często tylko smsa z życzeniami się dostaje... no ale to taki świat ;)
    celebrujmy małe chwile i tradycje :)))))
    ps. śliczne art. papiernicze & piśmiennicze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma nic wspanialszego od kolekcji kartek od bliskich postawionych na komodzie. Sciskam i juz zacieram rece na kolejne posty blizej swiat....

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mnie nie musisz namawiać :) ja lubię kartki do tego sama je robić, wręczać przy różnych okazjach. W święta uwielbiam pakować prezenty, ale nie w torebki tylko tak tradycyjnie z karteczką specjalnie stworzoną dla obdarowywanej osoby. To wszytko ma swoją magię i dzięki temu każde święta są szczególne:)
    Buziaki
    Ps kochana dodaj sobie gadżet obserwatorzy będzie mi łatwiej śledzić co się u ciebie nowego dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamuś ,mam nadzieję , że pokazesz własnoręcznie wykonane kartki, bo z Twoim talentem napewno będą wyjątkowo piękne. Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Zanosi się na fajny blog:) Już dodaję do obserwowanych i czekam na następne posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-) miło będzie Ciebie gościć

      Usuń