wtorek, 16 września 2014

Kuchnia & lazy day

Macie tak czasem, że nic Wam się nie chce? Dla mnie dzisiejszy dzień jest totalnie leniwy, zaciągam hamulec, nie sprzątam , nie piorę i nie gotuję, DZIŚ SIĘ ROZPIESZCZAM! oooo taaak i to przez duże R.
Kawka wypita , manicure, który już w zeszłym tygodniu wołał do mnie zapuszczonymi skórkami zrobiony a w lodówce czeka szarlotka, która wyjdzie mi pewnie bokiem.......dosłownie :-)
Dla przyjemności obstrykałam dziś kuchnię, więc zapraszam Was drogie koleżanki w odwiedziny ale na szarlotkę nie macie co liczyć, poczęstuję Was sałatką - tak z czystej troski o Waszą linię ;-) Ściskam....Kama
















13 komentarzy:

  1. kochana gdzie kupiłaś szafki kuchenne są cudne:-)))))))))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, cała kuchnia to Ikea :-)

      Usuń
  2. oj, mi też się szafki kuchenne podobają i kafelki i... szkoda wymieniać, bo całość jest zupełnie w moim guście :))) przepięknie :))))
    pozdrawiam, ale zjadłam ciasto, może na kolację zjem sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) jakaś myszka się jednak zakradła do lodówki po ciasto! :-) smakowało chociaż?

      Usuń
  3. Piękna kuchnia i wspaniałe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,ponoć kuchnia to serce każdego domu, skoro tak to trzeba ją sobie wymuskać :-) Uściski

      Usuń
  4. Jest cudnie! :) W chodniczku po prostu się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję a chodniczek możesz nabyć dziś do północy z 10 % - owym rabatem w www.Fromnord.pl

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcie super! Cudnie :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna kuchnia i twój blog .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilo, właścicielko cudownej kuchni, zdradź, skąd masz roletę, jak jest mocowana (może jakieś zbliżeniowe zdj na maila), czy się sprawdza, opuszczasz/podnosisz ciągle, czy jest na jednym poziomie na stałe? Jest biała? a kuchenne szafki lekko kremowe? (o ile fotki nie przekłamują:) jak to gra ze sobą? też mam delikatnie kremowe meble, drewniany blat i zero pomysłu na okno, na razie zieje pustką... czas to zmienić. mój mail anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń