środa, 24 września 2014

Gwiazdy, gwiazdki, gwiazdeczki...

    Motyw gwiazdkowy jest teraz  " On Top " ale ja go uwielbiam nie tylko w tym czy poprzednim sezonie ale ZAWSZE - cały rok  w każdym pomieszczeniu i wydaniu : na tkaninach , naczyniach, gałkach meblowych czy dekoracjach.
Moje ulubione skandynawskie marki zawsze mają jakąś gwiazdkową propozycję , np. nieśmiertelne pledy od Iba Laursena w białe gwiazdki, wiklinowe lampiony czy cudne kubeczki od Green Gate które w ich ofercie są nie tylko na Święta. Jak już jestem przy Green Gate to nie mogę nie wspomnieć o cudnych tekstyliach tej marki, ręczniki kuchenne uwielbiam za przepiękną kolorystykę, duże gabaryty ( stosuję je nawet jako mały obrusik na stół ) i niepowtarzalne nadruki, które idealnie pasują do ich serii naczyń. W tym sezonie nie zabrakło u nich gwiazdek, znajdziecie gwiazdkowe ściereczki, bieżniki, serwetki do koszyczka ( L o V e ) czy słodkie kuchenne łapki.
  Gwiazdowe dekorowanie u mnie się nie kończy , co to to nie, w planach mam zakupy pewnych gwiazdkowych cudowności, które pomogą mi upiększyć przedpokój, oczywiście jak już będzie wszystko gotowe to zapytam Was o opinie.
  Poniżej gwiazkowości z mojego gniazdka a jeżeli spodoba Wam się chustecznik z gwiazdką to zachęcam do odwiedzenia Empik - a - tam znajdziecie go w stanie naturalnym, surowym za 12,99 zł , do tego biała i szara farba akrylowa do drewna ( u mnie tubki Stamperia ) malujecie, odbijacie gwiazdkę z szablonu i cieszycie się nowym chustecznikiem. Polecam, bo to fajna i przyjemna zabawa a efekt końcowy zadowalający :-)
                                                                                              Kama


















10 komentarzy:

  1. Śliczne kubeczki i pled! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają Moniu :-)

      Usuń
  2. Piękna podłoga ! :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm a jak dla mnie to pierwsza z dwóch rzeczy do wymiany :-)

      Usuń
  3. śliczne:) gdzie kupujesz takie piękne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko w sklepach internetowych ( FromNord.pl , Ahojhome.pl,
      pogodnewnetrza.pl, fiorello.pl, malowanebiela.pl ) gdyby w mojej okolicy był sklep stacjonarny to dopiero by było...może to i dobrze, że nie ma ;-)

      Usuń
  4. gwiazdkowy motyw, to też mój ulubiony! :))))
    nie wiem, co w nim takiego jest, że mogłabym mieć naprawdę wiele przedmiotów w gwiazdki (i mam wiele przedmiotów ;p) i nie nudzi mi się to, a wręcz przeciwnie, chcę więcej i więcej! :))))
    kolor szary i gwiazdki :))))
    pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się nad tym zastanawiałam - co jest takiego w tym motywie i....nie wiem :-) może kojarzy nam się z błogo migoczącymi gwiazdami na niebie ? ich bogato złotym blaskiem ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ubóstwiam gwiazdki, i-podobnie jak Ty-przez okrągły rok. To uroczy motyw, który tak naprawdę można łączyć ze wszystkim.
    Ależ Ty pięknie mieszkasz:-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Kasiu. Gwiazdki rządzą ! ;-)

      Usuń